blabla

hemma igen, efter en väldigt kort dag!
började klockan 8 och slutade 9:50. hur bra är inte det på en skala?

anyway.. idag hade vi engelska med någon lärare som hette typ annika snygg, hahha!
det lär man ju inte glömma bort iallafall. hon var en kul prick.
vi skulle presentera oss med hjälp av några frågor o.s.v.
sedan slutade vi eftersom att sv-läraren var hemma med sina sjuka barn! good for us.

jag måste iaf ge mig själv "veckans ris" för att ha dömt människor alldeles för fort!
eller ja.. dömt och dömt. men ni hajjar poängen..?
första skoldagen så tänkte jag
"amen vafan, det här kommer aldrig gå.. jag ser inte en enda person som jag kan tänkas ha något gemensamt med!"
men vad har det gått nu..? 3 dagar? och jag har ändrat uppfattning helt och hållet.
nu tycker jag min klass är störtskön. så ni ser? man ska inte dömma folk för snabbt alltså. :)
lärt känna folk vet jag väll inte om jag kan påstå att jag har gjort ännu. eller ja, det beror ju på vad man menar..
pratar fortfarande mest med hon som heter laura! sedan har jag mest småpratat med andra.
men men.. alla verkar shysta iaf!

imorgon ska vi befinna oss i kvarnholmen KLOCKAN 8 (!!!) för att ha datorkunskap.
cheeses.. jag behövde liksom gå upp typ 05:30-06:00 idag när jag skulle till odenplan.
hur tidigt ska man gå upp nu då? tar ju hundra år att åka dit. aja. det får man ta.

nu ska jag försöka få i mig något!
hejrå / amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0