bamboolicious

ja, precis som jag lovade igår så tänkte jag visa er lite annorlunda modeller
av dom väldigt populära bamboo-örhängena!
de vanligaste är väll den runda guldiga modellen, men det finns fler än vad man tror..
så är detta något som faller er i smaken? eller inte?




personligen måste jag säga att jag tycker de rosa samt de guldiga "baby phat" var gräsliga.
swaroski (stavas det så?) och de gula däremot var supersnygga.
de gula har man sett flera gånger på amy winehouse om man följer skvallertidningens värld lika slaviskt som jag gör! ;)

amanda

Kommentarer
Postat av: Laura!

Var kan man få tag på dom rosa!? :O



GRYMT snygga! :D

2008-08-23 @ 12:11:43
URL: http://fluffyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0