äntligen helg!

TJOHO! nu är veckans sista skoldag avklarad och äntligen är det helg.. uuuunderbart.
idag har varit den absolut segaste dagen på länge!

vi var ju i kvarnholmen idag och hade datorkunskap + bild.
datorkunskapen varade i omkring 1 timme och 50 minuter, sedan hade vi typ 1 timmes rast.
efter det hade vi bild i 2 timmar och 40 minuter tror jag att det var..
och fyfan vad segt det var. rätt kul visserligen, men SEEEEEEEGT.
man satt bara ner och gjorde ingenting kändes det som! så jag är sjukt trött, fast jag haft en kort dag.

juste, vi fick våra scheman idag! vi går 8-12 två dagar, 8-13 en dag, 8:30-13 en dag & 8-9:50 en dag.
såå.. rätt soft är det! det jag har märkt är lite småjobbigt med så korta dagar är att man ofta
verkar ha få men eeeeevighetslånga lektioner. men man vänjer sig antar jag.

haha förresten, kvarnholmens 2or och 3or (som senare ska flyttas över till odenplan)
verkade inte så glada över att vi 1or var där. någon tjej ba "måste alla äckliga fitt1or vara här?" eller nå sånt.
hahahaha.

nåja, trevlig helg på er allihopa!
amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0