1 aug

hejsanhoppsan,
kom hem för kanske en halvtimme sedan.. varit heeeela dagen på gamla klassiska huvudstabadet.

.. och nu kan jag ge insekterna på min "fobi-lista" sällskap med en annan sak som jag verkligen AVSKYR.
nämligen offentliga toaletter (speciellt på badhus).
fyfan vad sjukt vidriga dom är.. ryser bara jag tänker på det.
på huvudstabadet t.ex. skulle jag in på toa, och så är det en hel sjö av vatten på golvet och där ligger
även stora mörka hårtussar inkletade både på golv och väggar, samt massa jäddra papper.
och inte nog med det, dom har ingen jävla tvål heller? sjukt mysigt att veta om att massa bajshänder
har rört i handtaget som jag sedan måste ta i?
sen känner man att dom inte gjort rent där på år och dagar.. så som det luktar.
nej usch, jag spyr.

var bara tvungen att klaga lite! ;)

(haha, hör lee-britt från paradise hotel på tv nu.. *garv* alla 9tm:are kommer säkert ihåg
den klassiska "jävla håra"-frasen..)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag minns!

2008-08-03 @ 21:20:00
URL: http://vapensexochguacamole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0