-.-

haaalleåå,
nu är jag hemma igen.. efter ännu en dag på cyber.
denna dagen började med att jag kom typ 20 minuter för sent, inte sådär jättebra.
då satte jag mig ner med dom andra och började på min me-cube.. han bara måla
sverige, tyskland & irans flagga samt min favoritfärg. haha! väldigt avancerat.

efter detta hade vi lunchrast, och man bjöds på en macka och saft.
vi satte oss ute på några bänkar i solen och åt, och en tjej som hette laura
och jag började prata lite.. skönt att kunna prata med någon iallafall! trist annars.
eftersom att jag äter så jäda långsamt fick jag bara i mig halva mackan, hah..

sen gick vi iaf in och tog foton, vet inte vad det skulle vara bra för.. men men.
efter det skulle man ställa sig upp säga sitt namn och berätta om någon av bilderna man gjort!
jag sa "jag heter amanda och det här är länderna jag kommer ifrån!" haha. yeey.

efter det slutade vi. typ drygt 1 timme tidigare än bestämt.
och ja.. imorgon ska vi bowla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0